remesh girls.png

clienti

ce spun clientii remesh

ABSL_Logo_CMYK_FULL_twitter.jpg

Parteneriatul cu atelierul remesh a fost apreciat de membrii asociatiei ABSL pentru ca a fost ceva diferit si cu un real impact atat pentru mediu, cat si pentru persoanele carora Asociatia Ateliere Fara Frontiere le ofera a doua sansa. Sacosele, care au insotit materialele distribuite in cadrul evenimentului nostru anual, au adaugat o componenta speciala in randul participantilor, de satisfactie si de responsabilitate. A fost un bun “reminder” ca actiunile de business responsabil trebuie sa se reflecte in tot ceea ce facem.

Bogdan Pelinescu, Presedinte ABSL


logo POS 2 rânduri .png

An de an, încercăm să construim o experiență cât mai valoroasă pentru participanții conferinței The Power of Storytelling, care pleacă de la calitatea speakerilor și a conținutului de pe scenă, până la kitul pe care îl primesc la sosire. Colaborarea cu remesh ne-a ajutat să le oferim, la mai multe ediții, genți și sacoșe pe care le-au apreciat atât pentru utilitate – i-am zărit pe mulți purtându-le în drumurile lor prin oraș –, cât și pentru contribuția pe care o aduc, purtând-o, la a duce mai departe povestea responsabilității față de mediu și a reintegrării socio-profesionale a persoanelor din categorii vulnerabile.

Andreea Giuclea, coordonator comunicare The Power of Storytelling


fnt-ro_80476000.png

Preţuim produsele remesh pentru că sunt inedite, unice, atractive, vii şi practice. De aceea genţile marca Remesh poartă, de patru ani, însemnele Festivalului Naţional de Teatru. La rândul lor, invitaţii noştri din ţară şi din străinătate apreciază genţile noastre; le primesc cu mare plăcere, unii mai fac schimb între ei dacă găsesc ceva care cred că li se potriveste mai bine. Cu această atitudine pozitivă venită şi din partea lor am menţinut constantă colaborarea noastră, activă de patru ani, colaborare căreia nu avem ce să-i reproşăm. Aşa încât genţile remesh au devenit o parte a brandului FNT.

 Aura Corbeanu, Director executiv FNT


Euromarionete patrat 2018.jpg

Sacoșa remesh... am descoperit-o la FNT 2017 (Festivalul National de Teatru București). Ideea de a „ambala” materialul publicitar al festivalului într-o sacoșă remesh mi s-a părut originală… în plus rămâne un obiect practic/util și pentru viața de zi cu zi de după un festival. Am pus ideea în aplicare în 2018 pentru invitații Festivalului EUROMARIONETE Arad (artiști, regizori, etc.).

 În momentul în care am început colaborarea cu Asociația Ateliere Fără Frontiere am descoperit că pe lângă utilitatea produsului, pe care l-am intuit din primul moment, fiecare sacoșă este un produs unicat, un produs etic și nu în ultimul rând un produs reprezentând o contribuție inovativă în lupta pentru protejarea mediului înconjurător și un model social de integrare a persoanelor excluse pe piața muncii. Felicitările mele pentru acest proiect.  Fiecare dintre noi poate „să pună umărul la sacoșa remesh"!

Christian CAIMACAN, Artistic director FITA 2018


cwyLm740_400x400.jpg

Colaborarea Renault Romania cu remesh este una de lunga durata si orice proiect dezvoltat  impreuna s-a finalizat asa cum ne-am dorit. As sintetiza misiunea parteneriatului nostru prin sanse egale la educatie, la o viata normala, la un mediu mai sanatos si, mai ales, la vise implinite. Impreuna, cred cu tarie ca vom reusi sa indeplinim tot mai multe vise ale comunitatilor implicate.

Raisa Beicu (PR Specialist Renault Romania)